luni, 27 februarie 2012

Set cu turcoaze mari

Am primit o donație de pietre de la o prietenă, în timp ce aflam că, după ce ai făcut un lucru bine 80%, să respiri și să te oprești, pentru că este suficient de bine. Deci, ca să aplic, am creat un set imperfect. Cerceii nu mi-au plăcut, dar când am terminat pandantivul tot setul mi s-a părut minunat. Sigur, este părerea mea. Setul acesta este o dedicație pentru doamnele care se bucură de daruri și care au renunțat la regimentul perfecțiunii moarte. Care scapă din matrice și sunt plictisite de serii. Este un unicat. Se mai poate repeta - cu imperfecțiuni și distorsiuni, atenție - o singură dată. Pietrele nu stau fix în cadru, se pot răsuci în timp ce cadrul stă pe loc, ceea ce sigur este un punct interesant al setului. Sau o slăbiciune, fiecare cum vrea s-o ia.
Materiale: turcoaze șlefuite, plate, sârmă argintată, tortițe din metal comun
Dimensiuni: cercei aprox. 4,5 cm, pandantiv aprox. 5 cm
Preț: 30 lei 
Momentan indisponibil. Se mai poate lucra la comanda, un singur set

Niciun comentariu: